Sunday, May 24, 2009

entry for the weekend

firstly..
honestly speaking..
kakme ade kt umah ni, gemokla aku...

this weekend was quite special to me..
wee, yg bestnye..
i had my first official CRV driving..
*i know it sound childish but it was quite great for me*
takot gak at first..
dgn that car yg tinggi and quite big for 'baby driver' mcm aku ni..
xla pgi jauh sgt..
tp round jgkla 1 whole pilah yg kecik ni..
well, dr senaling *umah my wan&atok*, then g bli brg, then g carwash amik my sis' car and then home...
bestla...
ade peluang bwk kete, sure nk grab pnye..
*as my abah said yesterday,"kakya tu tgh gian bwk kete tu"*
errmmm...mmg pon *hikhikhik =D*


then ble smpi umah..
my sis *yumni* & i pun memulakanla planning kitorg yg di plan kt umah wan...
masak burger...
mmg beria gler ah kitorg..
*sampai my other sis *aina* ckp,"yumni ngan dira ni bley niaga burger kt taman ni tyme cuti*
tu yg g bli brg tu..
my sis bli mcm2..
slama ni goreng daging burger mkn ngan roti gardenia ngan sos cili life je...
but then today...my sis mmg semangat gler...
so bli la brg utk prepare burger tu..
my sis bli cheese, mayonnaise, roti burger tu and for sure, the daging burger itself...
smpi umah je, kitorg pon start la memasak...
kakme fried the daging and i fried the bread and prepare everything else..
*semangat gler smpi siap amik order dr kakak and najwa =))*



these are the raw materials

well, kitorg prepare 4 je la sbb ajim xblik tuition lg and my mom doesn't want..nnti klau die nak...buatla utk die kemudian.. =D

at the end...



TADAA!!~~~

these were the end product..
*siap label masing2 pnye ag*
which were already been digested in our gastrointestinal tract..
*rindu that word..da lme xgne*


so obviously...
sepanjang kakme cuti which is smpi mid-june..
blog ni akn pnuh dgn cite mknn je...
*kakme siap da plan ape nk msk for tomorrow...story esk la ye..*
so..
that's it..


till then

2 comments:

najwa turner said...

marilah same same menggemok kan badan !!

nadhira khairudin said...

yoohooo!!~~