Saturday, April 2, 2011

sikatak saya


assalamualaikum

post kedua utk hari ni
rse mcm gian nk tulis blog
*biarla..blog saya..haha*

td tgh lipat kain
termasukla cadar sikatak saya
baru sedar betapa lusuhnye cadar tu sekarang


sikatak

maaf kalau post ini sedikit cheesy
sedang mengimbau kenangan silam

***

cadar ni actually beli sebab excited nk masuk JAD
serius time tu igtkn abah restula saya nk continue blaja engineering and pg jepun cm kwn2 saya sekarang
tp tuhan tentukan bukan itu jalan saya
bukan itu rezeki saya
xpela
cadar tetap dah dibeli
xknla nk pulangkn kt jusco blik

so saya bwkla cadar saya masuk matriks
igt lg betapa terangnye warna hijau pada katak2 kt cadar saya tu
mula2 rse geli jgk nk tdo
sbb gmbr katak kan
tp lme2, xnk tdo kalau bkn ats cadar sikatak
ble time nk basuh cadar tu, basuh awl2 pg, so that ble ptg cadar tu da kering n da bole pasang semula
semata-mata sbb nk tdo atas cadar sikatak

hari ni
4 tahun kemudian
still mcm tu jgk
kalau bole nk pasang cadar sikatak tu sepanjang tahun
tp xhygienic la pulak kan
bila lipat cadar tu td
baru perasan katak2 kt bahagian tgh2 cadar tu da lusuh

haih
di mana kan ku cari ganti
serupa dgn mu =(


No comments: