Saturday, April 16, 2011

botox-ed


assalamualaikum

entry hari ni menunjukkan betapa besarnya kuasa Tuhan
baru mlm semalam me,my sister and my ibu kutuk2 sal botox erry putra
*mintak maaf ye erry putra*
hari ni da kne btg hidung sndiri
bgn tdo je pg td
tgk bibir da mcm Kila Fairy
*yg die pun botox jgk kot..huahua*

terus teragak
ya Allah, cepat je dpt balasan

tgkla bibir seksi saya yg originally di-botox-kan oleh gigitan enSemut

botox-ed

and compare ngan bibir saya yg original tanpa botox




seriously nk bibir yg original
tp jgn risau peminat2ku sekalian
*sekadar perasan di sini*
bibir saya da kembali ke keadaan asal =D



mungkin sebab hari ni saya baik kot
saya pg tlg rumah jiran nk kenduri cukur jambul cucu
*wink*

kunyit =D

saya rasa saya berbakat meracik bawang, halia dan yg sewaktu dgnnya
sebab saya racik lg nipis drpd ibu ngan kakme racik
mungkin itu petanda saya da bole kawin
*hehe...bole x abah??*

mmmm
itu jela utk hari ni

anyway
kakak ngan abg ipar saya balik hari ni
tp tanpa si comel ni =(

ohh...rindunya dekat sikecik ni

mrMikhail




p/s : semalam pnye chicken pie yg kite janji nk update hari ni tu da bake da td..sorry..xsempat nk snap pic,da selamat masuk dlm alimentary tract kami sekeluarga..gomenne

No comments: